..::||dalam.ati.ade.flowerbed||::..

huhu..hmm..erm..dan hoyeah2...
itu je la yg mampu aku ringkaskan untuk entry kali neh..
sbnarnye..entry nih dah lama dah dtulis...tapi x mampu nk tekan publish post..
yang mampu dtekan cume button save now..
dan ade kmungkinan besar gak yg entry ni x kan dipost lagi..
so bile nk post entry neh?
oh..aku pon x tau...mungkin klau ade keyakinan untuk mnekan button publish post aku akan tekan
so...berbalik kepada tajuk entry kite

dalam ati ade flowerbed..
knape flowerbed?kenape bkan taman?atau mungkin skadar pasu bunga?
sblum kite mlangkah lebih jauh mari kite pergi ke google dan taipkan kata kunci 'flowerbed'
disini kite akan dapat pengertian flowerbed itu sendiri...so klau korg rajin korg bacelah
dan aku rase besar kmungkinan korg x bace pon..
so...knape flowerbed?
sbb aku rase flowerbed tuh lg sng dijaga bbanding taman
aku rase jgk yg flowerbed neh lebih privacy, yg mana x sume org tau yg ia wujud..
tapi reason yg sbnar ialah..aku saje2 je nk guna pkataan flowerbed sbb nk mncari klainan..
tapi xdela lain sngat pon..sbb flowerbed dengan taman sbnarnya cume sepupu laen kakak belah mak tiri
owh..aku rase aku dah tlalu taksub mngarut..
mntak maap la kpada yang mmbace..
muahahaha

okeh..kite p kepada main point..
ape yang aku cube simpulkan dari sgala karut marut neh adalah
i'm not single...
kali nih bkan propaganda sperti yg aku buat pada semester lpas..
klau sem lpas mungkin ade yg ttanye2 kat status Nelly Still Alive is in a relationship with Aya Toujou..
Aya Toujou tuh sbnarnya aku jgak..owh, dan rmai jgak yg cube tekel Aya Toujou tuh..
tharu gak aku sbb rmai rupanya jejaka2 perampas yg wujud kat dunia nih lagi..
adesss..kan aku dah start mngarut dah..

in a relationship..
camne aku nk start citer psal benda neh ea?
guna konsep 4 wives 1 husband leh kot..
aku tau sah dari segi syarak...4 wives
who, when, where, what...
who : owh..yg neh aku rase x leh btau sbb beliau pon xmo org len tau..
tapi secara logiknya, bile aku tulis entry nih, of coz la rmai dah tau..hahaha
when : 15.5.2011..eh..ke dah msuk 16hb ea??owh..x rasenya..sbb tym tuh die ckap tgh pkul 11.11p.m
where : kat tepon sudah...aku xdela brani sgt nk tanye die dpan2..
what : what the..........xtau nk tulis pe..
1 husband plak..
how : owh...camtulah...hahaha

konklusinya skang,


 
im in love..ok mungkin ayat tuh tlampau jiwang untuk diluahkan oleh seorg insan macam aku
tapi, itulah realitinya, she's part of my life now, n aku akan hargai die sbagaimana aku hargai diri aku sndiri..
owh, dan aku tau ade gak dak2 yg admire die..aku cume mampu ckap...sorry bro, the best man win..
ups!!, x sngaja bsikap angkuh jap..
yang penting skarang die dah  
SELECT someoneSpecial FROM herLife WHERE name="nelly ishardy"
(perlu ke boldkan pkataan tuh?) 
sbagai tanda pghargaan sbb bg jawapan yang sungguh mggembirakan..aku tujukan lagu ni untuk die..




 


klau la korg bace entry nih..maknenya, aku dah bjaya tekan button publish post..
xkirela same ade secara sengaja atau x..tapi tahniah diucapkan untuk diri aku sbb bjaya tekan button publish post..
okeh..tuh jek...
abes citer..
tamat..

eh silap..
to be continued.....
Read more..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...