..::||projek.sakit.mental.psm||::.

muahahaha..
belum pun start psm..
aku dah start nak sakit mental dah..
by the way, tadi akhirnya berjaya gak mendapatkan supervisor untuk psm aku..
aku bagi 4 tajuk...tapi 3 tuh die tgk skali je trus rejek..
tak kate ape pun..seb baek lagi satu tajuk tuh die macam berminat...
oleh kerana aku amek majoring network..
die kate projek aku lebih menekankan pada programming dan configuration berbanding sistem itu sendiri...
and at least mesti mampu connect dengan device or hardware..
overall aku rasa sv aku tuh ok laa..
pa aku pun rekemen die gak masa aku pening2 mencari sv neh..
die cakap kalau berbanding dengan 2 lagi sv yang aku tgh sibuk2 carik tuh..
better amek die, sebab percentage yg gagal bwah die kurang sket..
tapi kena wat keje tuh on time laa..
papepun aku dah dapat supervisor and tajuk..
so skang ni aku nk proceed dlu dengan research and pape yang patut..

so, hope aku mampu wat yang terbaek laa..


1 comments:

Mohd Kamil said...

don't forget to visit my blog...

kamil-ain.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...