..::||pockie.ninja||::..




owh sungguh bosan cuti ni..
tbe2 mmber aku knalkan satu game nih..
mula2 maen utk ilangkan bosan..
tbe2 je rasa mcam addicted la plak dengan game ni..
well...nama pn game kan?
of coz la addicted..
wlaupun game ni simple..tapi aku suke..
and walaupun game ni mcam kebudak2kan..
tapi ade aku kesah??hahaha
ntah knapa sjak akhir2 ni aku lebih suke dengan game2 yang simple..
game ni xyah install2 pun..
juz men kat browser je..
aku baru je start maen smalam..
and dalam dua hari je aku dah bjaya leveling sampai level 20++
pastu x ckup dengan 1 character aku cr8 lgi 2 character..
so totally aku dah ade 3 character..
2 character sbgai tikus makmal..
satu lagi tuh aku men dengan btul2..hahaha
ceh, tikus2 makmal pun outfit nak orange gak (orange tuh item rare)
mase 1st day maen tuh sampai xtdo malam gak la..
tau2 je dah kul 5..so trun la sahur..
naek2 tuh sambung maen balik..
dkat kul 7 lbey bru tdo..huhuhu....
kesimpulannya, game ni mampu mmbazirkan masa lapang yg bosan...hahaha
enough said...
layan la screenshot2 aku..hahaha

main character aku, pkai kakashi

tikus makmal 1 : zangetsu

tikus makmal 2 : nerieru
yang nih plak collection special skills

2 comments:

...Nurul Aniza... said...

cam best je..

Ishardy™ said...

best gak laa...tapi aku dah start msuk lvl 30 dah start skit ati sbb pyah gler nk leveling dah..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...